7 Ağustos 2008 Perşembe

KİMLİĞİN GÜCÜ, İŞ KONFERANSI

"Başarının Anahtarı; Yaratıcı İş Vizyonu İle Geliştirilmiş Marka Stratejisi"

Mayıs ayında katıldığım, '' Kimliğin İş Gücü Konferansı '' DARC takımından 4 İtalyan profesyonel konuşmacı ile; “işletmenin yaratıcı vizyonu ile geliştirilmiş Marka stratejisinin “ şu anki uluslararası arenada niçin anahtar faktör olduğu ve de bu amaç için gerekli araç ve aktivitelerin neler olduğu anlatıldı.

Gerçekleşen sunumda, Türk girişimcilerin global pazardaki rekabetçiliğini artırmaya yönelik bilgiler, örnekler, durum anlatan hikayeler ve kişisel deneyimler aktarılarak; firmaların inovatif perspektifteki bu aktiviteleri için teşvik edici olmak hedeflenmiş.

Günümüzün Global Pazar şartlarının beraberinde getirdiği kaçınılmaz gerçek; üretim merkezli kurum kültüründen, marka odaklı kurum kültürüne geçiştir. Firmalar rekabette avantajlarını, kalite merkezli - inovasyon odaklı olarak ve rakiplerinden farklılaşmayı hedefleyerek sağlayabilmekteler.

Konferansta ele alınan başlıklar şöyle;

1. Niçin Yaratıcı İş Vizyonu İle Geliştirilmiş Marka Stratejisi
2. Stratejik Inovasyon - Neyi, Kim ve Nasıl – Türk Firmalarının Mevcut Pozisyonları ve Gelecek Perspektifleri
3. Ürün ve Marka Kimliği : Firmanın Kişiliğini Yaratmak
4. Moda Arenasında Marka Stratejisi
5. Yeni Lüx ve Tekstil Ürün Kimliği ve İletişim Vasıtasıyla, Yeni Lüx Sektöründe Tasarımın Marka Stratejisi Nasıl Oluşturulur?

Şirketlerin daha yaratıcı ve daha yenilikçi olarak kendilerini sürekli geliştirmelerini sağlamak amaçlanmaktadır. Şirketlerin yeni iş modellerine geçerek daha etkin ve daha verimli çalışmasını sağlayacak yaratıcı ve yenilikçi çalışma ortamının sağlanması için sistemler paylaşılmaktadır. İnovasyon yönetiminin 3 ana bileşeni olan Süreç Yönetimi, Teknoloji Yönetimi ve İnsan Yönetimi'nin yeni nesil işletmelerdeki yapılanması ve işleyişi incelenmektedir. İnnovasyon yönetiminin şirketlerde uygulanmasına yönelik yol haritalarının ve aksiyon planlarının da paylaşıldığı bu eğitim katılımcılara kendi şirketlerine farklı bakış açıları ile bakmalarını sağlamayı amaçlamaktadır.

İnovasyon’a Giriş
1. İnovasyon’un Tanımı
2. İnovasyon Kültürü
3. İnovasyon’un Yönü
4. İnovasyon Organizasyonu
5. İnovasyon Süreci

İnovasyon Yaklaşımı
1. Teknolojik Yaklaşım
2. Paylaşımcı Yaklaşım
3. Entegre Yaklaşım

İnovasyon Yönetiminin 3 Temel Bileşeni
1. İnsan Bileşeni
2. Teknoloji Bileşeni
3. Süreç Bileşeni

İnovasyon Yönetim Organizasyonu
1. Hizmetlerde AR-GE Yönetimi
2. Stratejik Teknoloji Planlama
3. Yaratıcı Kurumsal Tasarım
4. Gelecek Değer Optimizasyonu

1 yorum:

Adsız dedi ki...

very cool.